Godkväll



ligger lite halft här i soffan, helt slut. ont i huvudet har jag också. druckit dåligt med vatten känner jag. sitter o googlar lite på hotellet, riktigt najs! :D längtar som fan nu, men inte långt kvar :) hade trådlöst nätverk på hotellrummet så tar nog med mig datorn :)






Verkar najs va? :) vill åka nu nu nu!!

nä ska sova nu, så jag orkar med att jobba imorgon. sen ska jag tvätta o packa in i de sista. har inte ens packat eller tagit fram vad jag ska ha med mig :p godnatt o sov så gott, för det ska jag! :)


kram



Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

ni får ha det kul från mig med ;) vill oxå åka !!

2009-09-03 @ 12:36:51
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0