Torsdag



hejhej. förlåt för dåligt uppdatering men inget roligt som händer i mitt liv just nu, har inget att skriva om förutom att jag jobbar typ varje dag men hur kul är det att läsa liksom :p men ska bli en ändring. bliderna från Tunisien väntar jag på att få av emelie och marie. men dom har mycket plugg så det kommer väl ta ett tag. så ni får helt enkelt vänta :) ska göra så gott jag kan för att det ska gå lite fortare.

idag skulle jag på nå informationsmöte hos gavlegårdarna, men blev inställt till 12 oktober ist. idag är det bara 2 veckor kvar tills jag flyttar också :D fan vad jag längtar! dock mycke pengar som kommer gå åt, men de är det värt.

ne ska ta fram köttfärs ur frysen nu, hade tänkt o göra köttfärssås senare :)

kraam



Charles änglar :) (barkillen nere på hotellet som kallades oss för de)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0