Gokväll!


Nä nu måste jag verkligen skärpa mig med bloggningen. dels för att det är skönt o få skriva av sig lite, men har inte direkt funnits nån tid. har jobbat arslet av mig nu under sommaren när alla har semester. men snart så, vecka 38 åker vi till TURKIET! :D ska bli så skönt. jag andreas o hans mammas familj :) ja har även hänt lite andra saker men tänker inte gå in på det än, det får ni vänta med ;) kanske efter helgen?

nåja, har precis tryckt i mig varma mackor och ska hoppa in i duschen strax sen bädda ner mig i soffan med älsklingen :) är ledig imorgon och hela helgen och det ska bli så skönt. har dock inte planerat något ännu men blir säkert något.

ne nu ska jag hoppa in i duschen :) hörs imorgon!

Godnatt o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0