Hej


Kom nyss hem från valbo. kunde iallafall inte blogga från mobilen, eller visste inte hur man gjorde :p gick ju bara att skriva i rubrik fältet.. antingen är det jag som är dum eller så gick det bara inte. nån som vet hur man gör? :)

har iaf varit ute i valbo hela dan med svärmor. gick till köpis en sväng o kollade. fick med mig ett linne hem iaf :) som är tänkt att jag ska ha med mig till turkiet. sen fikade vi och gick hem. andreas kom senare då vi skulle äta o kan inte minnas när jag blev sådär mätt som jag blev :p jordgubbar o glass efteråt också :)

ne nu ska vi mysa ner i soffan o kolla på film. vi hörs imorgon! godnatt kram




Kommentarer
Postat av: linda

Hejsan ;P du skickar ett mms och den texten du vill till ett nr :p kolla in den här länken http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html ... ;)

2010-08-30 @ 14:39:44
URL: http://gustavssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0