Nyheten


Sitter i soffan precis nyduschad, skönt! saknar min baby också, men snart så är han hemma :) har varit så sjukt sugen på max hela dan, men har inte orkat tagit mig dit, plus att det inte är nå roligt o äta själv :p så tänkte höra med Andreas sen när han kommer hem om vi ska gå dit och äta :)


Ja apropå nyheten då. känner bara som att jag drar ut på den hela tiden så ja, lika bra att det kommer ut nu eftersom alla vet väl redan om det snart :)

Jag och Andreas ska bli föräldrar i Januari! :) går som sagt inte att dölja det mer eftersom magen bara växer. det var väl inget planerat men båda har velat haft barn men såhär tidigt fanns det väl inte i tankarna :p men nu känns det så sjukt spännande och roligt! bara längtar tills den 22a januari ♥

Ja så nu vet ni det :) nu ska jag smörja in mig o sätta på mig myskläder. 

kram :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis :)

2010-08-22 @ 20:00:59
Postat av: sanna

Grattis sötnos! :)

2010-08-23 @ 08:25:01
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0