Tredje Advent


Godkväll :)
Nu är helgen äntligen över! har varit så sjukt trött så inge roligt alls att jobba helgen. nu är jag iallafall ledig måndag och tisdag. behövligt måste jag säga!

ja igår var det julfest på jobbet :) såå gott med julmat. festen höll till på jobbet, där vi åt och hade massa lekar. hade kundvagnsrace i butiken, men jag inte fick vara med på den hehe. men roligt och se när alla var så fulla :) sen var det en individuell frågesportstävling som handlade om vår butik. där jag kom 4 och vann ett jättefint pris ;) haha. ja det var en kort uppfattning om kvällen iaf :)

måste lägga mig i sängen en stund nu, mår inte så bra :( hoppas ni haft en mysig söndag o tredje advent!



Mitt pris som jag vann ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0