Oj oj oj..


Gud vad dålig jag är på att uppdatera. men har helt enkelt ingen lust ibland eller inge viktigt att skriva om. men jag får väl försöka bättra mig :p kl 19 ska jag på ett informationsmöte iallafall. gavlegårdarna ska sälja fastigheten som jag bor i, så idag får vi veta vilka som kommer bli de nya som kommer ta över.

sen kl 21 ska jag träna. eftersom mickis slutar 21 nästan varje dag så kommer vi träna sånna tider. fast jag tycker det bara är skönt, rätt så lugnt då. så skönt för gymmet har öppet dygnet runt om man nu så skulle vilja träna kl 2 på natten :D haha. har sån sjuk träningsvärk i benen o i bröstet också. men ska inte klaga, kommer väl vara så nu i två veckor om inte mer. bara att gilla läget ;)

nej nu måste jag diska. vi hörs!

kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0