Fredag



Goddag!
whaaaaats up? :) sitter här och har nyss keeeekat avokado och keso! sjukligt gott ;) nu sitter jag och väntar på att Andreas ska hämta upp mig sen ska vi till vablo och fika hos bror :) även leka med småknattarna.


Det plingade på här igår (väldigt ovänligt ;p) så jag skulle öppna för att jag trodde det var robin, men i sista sekunden så kikade jag bara i kikhålet, såg att det stod en gubbe där. blev såklart livrädd, dörren var olåst men öppnade INTE och släckte ner hela lägenheten och satte mig i soffan :D (tönt jag vet) hahaha. vet inte vad det var för gubbe, men antagligen från radiotjänsten :p
Sen imorse så plingade det på igen, men då låg jag i sängen och brydde mig inte :p det plingade och knackde hur länge som sen helst, men tänkte att personen måste ju ge sig. sen hör jag hur dörren låser upp, livrädd som jag blev sa jag hallå?! så var det bara en kille från gavlegårdarna som skulle hämta fuktdosor som dom lagt ut här hemma för ca två veckor sen :D

ja jag tyckte iaf att det var roligt :D

Nej nu ska jag platta håret lite ;) hörs senare.. kram



Mina nya leggings som jag köpte igår. som även mamma tyckte var fula :D haha





Kommentarer
Postat av: Anonym

fint halsband! :) Vad är det för längd på kejdan?

2010-01-12 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0