Söndag



usch hur jag mår idag :p och förutom att jag är sjukt bakis så har jag världens mensvärk!! :( ja kvällen hos Elin igår blev kanon! sjukt kul hade jag :) eftersom det vad bad ass tema så var det allt från hårdrockare (jag var), gangster, killar i lackleggnings osv :D haha. kul att folk kan bjuda på sig själv. lägger in bilder sen när jag fått dom från elin. så nu ska jag hoppa in i duschen sen åka till vablo på kalas. först ska vi till Elin igen och fira henne, eftersom mamma och pappa inte var där igår :p sen fira Agnes som fyllde 2 år i veckan.


Hörs när jag kommer hem. kram







Så såg jag ut igår :) sminkning på make up store










Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

snygging ;D

2010-01-17 @ 18:47:34
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns ingen vackrare än dej på denna jord (L)

2010-01-17 @ 23:28:47
URL: http://annalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0