Friss


Godkväll!
Har jobbat stängning idag så kom hem för ett tag sen. var ju hos frissan idag och klippte o färgade håret. blev väldigt nöjd då jag nästan aldrig klipper mig :p hatar det verkligen. dom klipper alltid mer än vad man vill osv. men nu klippte hon inte så mycket på längden utan mer uppklippt :)

Sen efter jag var klar där, åkte jag hem till mamma och pappa innan jag skulle jobba :) fick lite mat och prata osv.



Dåligt bild, eller kanske dålig fotograf ;)
Färgade håret mörkare, sen la in ett "band" med guldbrunt/blont i mitten av håret så det blev lite effekt :)



nää godnatt med er! kram





Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

super snyggt gumman.



ses nu när du är ledig?

kram och puss

2010-11-11 @ 12:29:03
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0