Mycket gjort


Gud vad jag känner mig duktig idag :) har tvättat nästan all tvätt här hemma, dammsugit hela längenheten och gjort fint i badrummet. sen har jag även hunnit hämtat ut mitt paket och varit o handlat lite saker hem hit :) hittade ett jättefint överkast på jysk för bara 199. sen en kruka och en sån där blomboll eller vad det heter på plantagen. lägger upp bild!

Nu strax ska jag åka iväg och hämta älskling på jobbet sen vidare hem till mamma o pappa. tänkte låna lite saker plus hämta en korg. sen åker vi och handlar mat tills ikväll :) fredagsmys!





Krukan och blombollen jag menade :)

 

Hittade missy såhär imorse när jag höll på att tvätta :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0