Overall



Jobbade till 20 idag. så åkte hem, åt mat och duschat har jag också hunnit med :) så nu har jag äntligen slagit mig ner i soffan.

Ja, jag o älskling var ju på vår första föräldrarträff idag. ja vad ska jag säga om den.. var kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. var jag och älskling plus 4 till par över 30 kanske. kändes som man inte passade in där liksom :p så få se om det blir nån andra träff, andreas vägrar gå nå mer haha :p

efter träffen var klar så hämtade mamma upp mig så drog vi ner på stan en snabbis och kollade på en babyoverall som mamma hade sett. så mamma köpte den åt mig, eller oss kanske man säger :)

nu ska jag mysa lite med baby innan vi ska gå och sova. ska till BVC imorgon på kontroll igen :)

Godnatt kram


Den söta overallen som jag fick av mami ♥   Tack!






Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

När jag gick på föräldraträffen första gången så var det också jag, min sambo och 30+are.. Det var inte så roligt men det är nyttigt och gå det lovar jag! Man ångrar sig inte efteråt och man får en hel del viktig information som man inte får annars :)

2010-11-04 @ 11:01:25
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

jag tycker att ni ska gå. iaf du. viktig information iaf!



söt overall.

kram kram

2010-11-04 @ 21:50:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0