Typiskt


ojoj vad jag och mamma har varit överallt idag känns det som :) åkte ut till valbo för att köpa det sista sakerna till bebisen. så nu är det viktigaste klar, nästan.. köpte en massa julgrejer hem hit också och två julstjänor som jag ska ha i fönstrena i vardagsrummet :) men självklart när jag ska sätta ihop dom, så saknades stjärnan som ska sitta på foten till ena.. så mamma ska åka dit imorgon och fixa det åt mig eftersom jag jobbar. men hur typiskt är det inte då..

men i sovrummet och köket är stjärnorna redan uppsatta så nu känns det lite mer juligare här hemma :)

nej nu ska jag krypa ner i soffan och invänta baby.

puss o kram



Kommentarer
Postat av: alekzandra

sandra, vill att du ska ladda upp mer bilder.. bilder på vad du köpt och vill jätte gärna se din lägenhet! :D

2010-12-01 @ 03:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0