Lite sällskap


Här är en bild på hur naglarna blev :)

Gick till min kusin efteråt. jättefin lägenhet, men hade inte kommit så långt tanken på att hon inte bodd där så länge :) men det var fint. vi gick ner på stan och åt lite grann och kikade lite. och tror de eller ej så hittade jag en jacka :D en brun en. så slänger upp en bild på den imorgon! 

tänkte gå ner till ica och köpa lite kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag idag :) ska jag mumsa i mig det och dricka lite mjölk, gött! sen tänkte jag lägga mig i badet innan Lite sällskap börjar kl 22.


kram


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

FINA!



Såg er på stan, men vi satt inne på fiken vid bion när ni gick förbi. :)

2010-10-05 @ 08:06:25
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0