Mamma



Är hemma hos mamma nu. har varit runt o flängt sen 11 imorse :) först var vi upp Ica Maxi och köpte en blomma till mitt köksfönster. sen vidare till rusta för o kolla lite sen storhandla på Willys. så nu är det helt fullt i frysen med mat :)

Skulle testa om det gick o ha gardiner i vardagsrummet men det såg inge bra ut. så vi skippade det. sen gick vi in till stan en snabbis för att jag skulle köpa present, så nu är det klart :)

har även köpt en ny byrå till hallen idag på jysk. så nu har jag nått att pyssla med när jag kommer hem :) slänger in en bild på den imorgon. han tyvärr inte lägga upp bilder idag på lägenheten eftersom jag har haft fullt upp med annat. så får ta det när jag har tid :)

nej nu blir det mat med mammsen. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0