Godmorgon!



Har ni saknat mig? :) kom hem igår morse kl 6 men vi gick o la oss på en gång och sov till 12. sen låg jag o älskling o mös i soffan hela dagen :)

vi har iallafall haft en sjukt bra vecka i turkiet! strålande sol hela veckan. så har haft riktigt tur med vädret. jag och Andreas förlovade oss där nere med! ♥ sjukt kallt här hemma om man jämför med turkiet. där det var 28 grader på kvällen :) men skönt och vara tillbaka också, har ju saknat min missy :)

ja idag ska jag träffa Anna iaf. tänkte gå på stan o kika lite. kanske köpa lite höstkläder. nej nu måste jag gå ner och handla frukost, finns ingenting här hemma :p

kram


En bild på mig o älskling :) fler bilder kommer sen.


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0