Gokväll


kom precis ur ett varmt och skönt bad :) passade på att skrubba mig med skubben jag köpte igår på body shop. så nu känner man sig mjuk o fräcsh :) har aldrig varit med om att jag varit så torr tidigare. hela ansiktet flagnar, går knappt att ha nå smink på sig för man ser förjävlig ut. men antar att det har att göra med graviditeten.. någon som varit med om det?

ja dålig uppdatering av mig i helgen, men har spenderat den med mamma :) gick runt på stan igår o handlade lite. åkte senare hem till bomhus där det blev våfflor, även elin o andreas var där :) ja annars har jag inte gjort något speciellt.

imorgon är både jag och Andreas lediga och det ska bli såå skönt. kl 3 ska vi till läkarhuset på ett andra ul :) så förhoppningsvis går det att se vad det blir för något, nyfikna som vi är hehe :p och framförallt att h*n mår bra :) gud längtar som tusan! går inte o beskriva, när man ligger där o får se sin bäbis på skärmen. helt otroligt ♥

ne nu ska jag mysa med älsklingen. om det går få kontakt med honom, sitter o tittar på tennis :p annars får ni ha trevlig söndagskväll så hörs vi imorgon! kram




Dom två jag köpte igår. som jag tänkte ha med mig till turkiet :) som även är till för väldigt torr hy. passar mig utmärkt hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0