Godkväll

Hejsan :)
Idag har jag och Melissa spenderat dagen ute på köpis. fixade lite julklappar och en tunika jag ska ha på mig på julafton. vi tappade även bort Melissas snuttis där. så tråkigt men som tur är har vi en till här hemma..


ja sen efter vi varit hemma en stund så gick vi ner på stan med anna :) hittade ett linne och ett halsband till mig. ibland så får man unna sig lite till sig själv, kan ju säga att jag blir rätt snål när det gäller o handla saker till mig själv. känner hellre att jag lägger pengar på Melissa :) kanske inte ensam att tycka så? nåja


Ja helgen blir lugn för oss. Andreas är ledig och det är så skönt. vi tänkte åka ut till köpis på söndag för att fixa allt innan jul för sen jobbar vi båda i veckan.

nej nu ska jag gå och hämta gran o källarn och klä den :) hoppas ni får en trevlig kväll! :)


Nakisfisen innan sovdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0