...


Usch vilken hemsk natt jag varit med om. började redan kl 19.30 igår när jag åkte till mamma, fick värkar men dock inga som var regelbunda men dom kom och gick. det blev värre runt 23 när jag kom hem, kom mer tätare och gjorde ondare. halv 2 så gick jag och älskling och la oss, eller ja jag försökte. hade värkar med 5mins mellanrum. men kl 4 så orkade jag inte ligga kvar nå mer så gick till vardagsrummet och la mig och kolla på tv. låg där tills kl blev 5, gick upp och badade lite för tänkte att det kanske skulle bli bättre. men icke.. kl 6 så la jag mig i sängen igen och försökte somna. vaknade sen halv 8 av en värk så då klev jag upp.

så ja, har sovit ca 1 timma på hela natten. har ätit lite nu och tänkte lägga mig på soffan en stund. och hoppas på att  det sätter igång på riktigt.

men vi hörs lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0