Slempropp?

 

Då var denna arbetsdag över.. och både älsk o jag är ledig imorgon så det ska bli skönt :) ska tvätta lite, luncha med kusin (blev inget idag) sen träffa anna en sväng och senare på kvällen hade jag o A tänkt o gått på bio :)


Ja appropå ingenting så tror jag min slempropp har gått idag på jobbet. var nå slemliknade när jag torkade mig (lite äckligt jag vet hehe) typ som äggvita.. så man kan ju bara hoppas på att det blir en bäbis snart! :)


nej nu ska jag o baby gå och äta en macka på george sen är det hockey.






Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe tro mig när HELA slemproppen går märker du de. Jag trodde min hade gått när jag fick ganska mycket slem på pappret men det var bara en del som lossnat.

Du märker när hela lossnar, då kan du sitta och torka dig i 10 minuter konstant och det kommer bara mer och mer och mer och i verkligen högar! Härligt de lät va.. haha.

2011-01-05 @ 23:52:59
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0