Spjälsäng


Dålig uppdatering av mig i helgen, men har jobbat stängning hela helgen och började halv 8 imorse. så gick och la mig direkt när jag kom hem från jobbet igår :p idag var det iallafall sista dagen på jobbet, enligt schemat :p men kan bli så att jag får jobba nånting mer under veckan. det visar sig.


idag slutade jag iallafall kl 2, handlade lite efter jobbet. blöjor o diverse saker. sen hem och lämna grejorna och vidare för att fixa naglarna kl 3. efter de mötte baby upp mig för vi skulle äta på stan :) vi kikade lite efter de sen gick vi hem.  och nu är jag här :)

Igår fick vi upp spjälsängen. mamma och pappa var hit och hjälpte till, och vi fick även en mobil till sängen. jättesöt! :) kan spela fina trudelutter, lysa och snurra runt sakta. så nu är allting klart. förutom att tvätta lite bäbiskläder men det hinner jag göra i veckan. så nu är du välkommen :)  går även in i vecka 39 idag! men lägger upp det imorgon. orkar inte idag tyvärr..


men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på lite tv :)





Sötnallen som jag köpte idag på Interiörhörnan. Bukowskinallar är hur mjuka och söta som helst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0