Mätt


Magen mätt och jag har slagit mig ner i soffan. promenaden med Elin tidigare gick bra, förutom att jag vurpade 2 gånger :p men som tur var så gjorde jag inte illa mig. vi gick 5an och kändes som det tog en evighet men tur att man hade ett bra sällskap så det var inga problem ;)

när jag kom hem så åt jag lite mat sen gick jag och la mig på sängen, för hade så sjukt ont i bäckenet. när jag vakna så kunde jag knappt komma upp ur sängen för det gjorde så ont. så jag hoppade ner i ett varmt bad men blev dock inge bättre :p så kan väl förhoppningsvis hoppas på att det sätter i gång snart, orkar inte vänta nå mera :)

nej nu ska jag mysa ner mig hos älskling :) men vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0