Onsdag


Goddag

Melissa sover just nu så jag passar på att skriva lite. förstår att det inte är så roligt och läsa min blogg längre men har inget o skriva om. och då tänker NI "men hallå du har ju ett barn o skriva om?!?" och ja det har jag, finns ingen som gör mig så lycklig som hon gör mig :) ♥ men vet själv att det inte är så roligt o läsa om det hela tiden. så därför har det blivit att jag inte bloggat något. eftersom vi inte gör något speciellt om dagarna. men Melissas gnäll eller vad man ska kalla det har börjat avta lite grann. nu kan hon tex sitta/ligga själv utan att hon blir ledsen. så det går framåt :) även fast jag inte trodde det skulle hända haha. jaja nog om de.



Melissa vakna nu och sitter i mitt knä. så ska amma henne nu sen ska vi hälsa på momo på jobbet och sen handla lite mat. tänkt göra egna köttfärsbiffar och potatis idag :) så då blir baby glad när han kommer ikväll.





Vi just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0