Framkalla bilder


Hej på er!

var ett tag sen jag skrev här, men vi mår bara fint :) hoppas att allt är bra med er!


har precis framkallat lite bilder på Fujis hemsida, 142 bilder blev det :) så nu längtar jag tills dom kommer så man kan pryda lite väggar här hemma :)


denna vecka har jag börjat mitt nyttiga liv... igen haha.. nej men den här gången är det seriöst. slut på allt godiskäk o COLA.. så har börjat köra LCHF, inte äta kolhydrater. såsom pasta, potatis, ris osv. 3e dagen idag och har gått jättebra, dock väldigt sötsug på kvällarna, men bara att äta nån frukt eller dricka vatten :) nu jävlar ska fettet bort innan thailand!


nej ska kika lite på tv nu med älsk. ha det så bra :)





Min fina prinsessa! ♥








Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

"frukstsocker i frukt" HAHA.. LYCK TILL GUMMAN!

2011-09-29 @ 18:52:04
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

hihi ja!

2011-09-30 @ 10:28:07
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0