Bildbomb - Thailand

Stina och bror, mellanlandning i Istanbul

fina mamma

framme i huset



Frukost, UTOMHUS :)

morbror Andreas o Melissa 


Första dagen på stranden, lite molnigt

Bröderna och pappa i bakrunden











Pappa, Andreas. bror o bror






Melissa gungar 




Andreas o Andreas ;)




Bror o Stina


Mamma o pappa


Mitt hjärtegull












Hejhej


Melissas födelsedag


Leker med morbror vid poolen






Heldag med båt för o kolla på rosa delefiner o åka till monkey island








Monkey island




Mamma o bäbis apa












En dag på vattenlandet



















mmmmmh banan




De var de bilder jag hade på min kamera. sen finns det fler bilder som dom andra knäppte som jag hoppas på att få sen :) knäppte inte så mycket med min. 







Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

åh vilka fina bilder <3

2012-02-15 @ 09:51:28
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0