3e Januari

Hej!
Dålig uppdatering de senaste dagarna. har inte riktigt haft nån ork då jag och Melissa åkt på förkylning. men det börjar försvinna och nu mår vi bra :)


Hoppas ni haft ett gott slut på 2011 och en bra början på 2012 :)



Idag är det 2 veckor kvar till Thailand!
som jag längtar :) så jag och Melissa har varit ner på stan idag och köpt lite grejer som vi ska ha med oss. men är inte klar än. solkrämer måste handlas. men vet inte om jag ska köpa spray eller kräm till Melissa.. NÅGON SOM VET VAD SOM ÄR BÄST?? :)

Sen är det väl en massa matburkar, välling, gröt o blöjor mm som ska handlas. men det gör jag på jobbet eftersom vi fick presentkort på 400 i julklapp. 


Nej slänga i mig lite mat innan lillan vaknar..




Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

hehe jaa det var så kul. får vi göra om fler gånger.

2012-01-04 @ 15:35:51
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0