stress stress stress



ja och åter stress.. det är vad denna dag har bestått av. men egentligen mitt egna fel då jag bara skjutit upp allt och fick göra allt idag ist. men nu börjar allt falla på sin plats och jag har äntligen slagit mig ner på soffan :) 

har nyss tagit ett bad, skrubbat hela kroppen från topp till tå. så nu känner man sig fräsch :) målat naglarna osv. dock hann jag inte fixa gelenaglar på mig själv, eller rättare sagt så prioriterade jag bort det helt enkelt. men kan ju göra det där nere om inte annat :) 

så nu ska vi kika på Rederiet innan det blir läggdags. ska upp kring kl 6 och dona o fixa innan jag väcker Melissa sen åker vi och hämtar upp mamma och pappa halv 8. 


hoppas ni får det bra här hemma i sverige medans vi ligger på en kritvit strand och solar o badar! :) 







Kommentarer
Postat av: Thina

Nu är jag sådär äckligt avundsjuk så jag får ont i magen!!!! Haha Vill också!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-17 @ 18:43:31
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0